Myslím, že som tú reklamu nevidel, ale predpokladám, že tam išlo o to, že keď budete konzumovať množstvo actimelu m počas času t (množstvo m a čas t sú premenné rovnice, výsledkom ktorej je očakávaný zisk spoločnosti Danone), budete zdraví ako Bruce Willis vo filme Unbreakable, v opačnom prípade budete nezdraví ako Samuel L. Jackson vo filme Unbreakable. A toto vraj nie je tak celkom pravda, lebo vraj actimel je len niečo ako rozriedený jogurt. Celý článok tu (odporúčam aj diskusiu).

Inak často som si plietol actimel s activiou, ale teraz aspoň viem, že zatiaľ čo actimel má mať vyššie spomínané účinky, tak účelom konzumácie activie je vraj len dobre sa vysrať. Dokonca vraj ak behom dvoch týždňov sa vám nezlepší sranie, vrátia vám peniaze. Len neviem, že či stačí čestné prehlásenie, alebo treba výpis zo zdravotnej dokumentácie + vzorka stolice. V prípade, že len to prvé, tak prosím, kto má väčšie množstvo obalov od activie, ktoré nepotrebuje, nech ma kontaktuje mailom, vopred vďaka.

Ale čo som to chcel? Aha, že aj iné produkty by si zaslúžili... Napríklad také müssli/cornflakes/ľubovoľné raňajkové cereálie (ďalej len MCC). Kto by ho nemal rád, je zdravé, ľahké, chutné, blablabla. Taká štandardná reklama na MCC vyzerá tak, že za predpokladu, že ste zodpovedný a milujúci rodič, budete dávať svojej ratolesti každé ráno MCC zaliate mliekom, lebo inak nebude mať dostatok energie na písomku z fyziky, písanie poznámok z literatúry, strúhanie lopárika na technických prácach a navyše po škole basketbalový zápas so spolužiakmi. Áno, MCC má potenciál dodať veľké množstvo energie, ale to najmä vďaka tomu, že obsahuje isté stopové množstvo ovsených vločiek a pravých cereálií a zvyšok je čokoláda, karamel, sušené ovocie a toto všetko je navyše ešte pražené. Takže keď si dáte na raňajky pol vianočky s maslom (pozor, raslo, masličko a masielko nie je maslo) a džemom a k tomu kakao, tak si nutrične urobíte rovnako dobre, akurát s tým rozdielom, že z vianočky sa najete.

Okrem toho si nemyslím, že priemerné decko potrebuje toľko energie, ako keby som sa ráno vybral do lesa, tam vyrúbal 100-ročný smrek, ten na ramene zniesol na pílu, do obeda popílil a v podvečer z neho vyrezal betlehem v mierke 1:8. Teda za predpokladu, že sa za tých 10 rokov od strednej školy školský systém nejako radikálne nezmenil. Lebo čo si pamätám, tak my sme v škole sedeli na riti a driemali, prípadne vyrušovali, ale to tiež sediac na zadku. Keď už, tak reklama mohla vyzerať takto: „Naše MCC dá Vášmu  dieťatu dostatok energie na blicovanie, ukazovanie oplzlých gest, sedenie pri počítači a ponevieranie sa po nákupnom centre. Navyše teraz ku každému baleniu dostanete 10-ks balenie Marlboro light a kupón na voľné stiahnutie novej skladby od Rytmusa. MCC - pre Vaše dieťa to najlepšie."
Číslo dva, ale bez straty poradia - Aloe vera. Aloe vera je taká zázračná surovina, že sa už pridáva všade, takže jediný produkt, kde nie je pridaná je snáď už iba samotné aloe. Vlastne nikto nevie, čo tento bazmeg robí, ale je to dobré skoro na všetko. Poznáte to, kolegynin známej synovec si tým lieči akné a stará mama tej bloncky z telky zase alzheimera. Vlastne sa dosť čudujem, že to nezačal niekto vypaľovať a robiť z toho aloeverovicu, ale možné je, že to niekto aj skúšal, ale malo to také radikálne zázračné účinky, že tomu, kto to vypil narástli ďalšie dve ruky, žiabre a náhradný penis. Skutočným vrcholom je pre mňa ale toaletný papier s prímesou aloe. Naozaj neviem, ako moja zadnica rozozná, či bola práve vytretá bežným papierom, alebo papierom s aloe, ale tuším to ani vedieť nechcem.

A teraz niečo pre pánov - gillette fusion. Žiletka je veľmi nevďačný vynález - môže byť totiž iba kovová, ostrá, tenká a nedá sa do nej pridať ani aloe. Preto výrobcovia strojčekov na holenie zistili, že jediný spôsob, ako predávať stále nové a drahšie kraviny je zvyšovať počet čepieľok. Takže najprv sme mali Double-niečo, potom Mach3, potom Quattro a teraz máme Žilet Fjužn. Ten má v sebe žiletiek päť! Plus ešte jednu! Wow! A že vraj „sila piatich čepieľok, precíznosť jednej". No hej, keď už máme vedľa seba 5 žiletiek, nech tá jedna chudera je aspoň precízna. Ale na mieste kreatívcov by som si dával pozor, lebo skôr alebo neskôr príde niekto, kto bude ponúkať silu piatich, precíznosť jednej a spoľahlivosť ďalších dvoch. Veď to poznáte, 8-minútové cvičebné video je úspešné iba dovtedy, kým niekto nevymyslí 7-minútové. Asi preto sa Gillette tak strašne snaží predať svoj Fusion, že nám v reklame hovorí, aby sme vyhodili náš starý Mach3 a vymenili ho za žiletkovú fúziu. Keďže nespomínajú, že ho odkúpia na protiúčet a Fúziu dostanem zadarmo, tak si svoj Mach3, ktorý som dostal zadarmo k elektrickej zubnej kefke, asi ešte nechám. Aj keď sa mi zdá, že pán Žiletka vyrába tie náhradné hlavice naň stále tupšie, tak uvidíme...

P.S.: Vysielajú ešte reklamu na taký produkt, ktorý obsahuje zdravé a prospešné baktérie l.cassei immunitas aj potom, čo nejaký pán v bielom plášti povedal, že l.cassei baktérie naozaj existujú a sú pomerne bežné, ale prívlastok „immunitas" je marketingový blud?