Aj keď zjavne nedošlo k úplnému zákazu prdenia vo všetkých podnikoch, stále sa ozývajú hlasy, že zákazom prdenia to iba začína a bude nasledovať zákaz verejného zvracania, močenia a srania. Ja by som to tak hystericky nebral, veď stále je možné prdieť v krčmách, akurát tak aby to nevadilo tým, ktorých prdenie obťažuje. Navyše, tam kde sa nepripravuje jedlo, tak sa môže prdieť veselo ďalej.

Prdiaci poukazujú na to, že neprdiaci majú predsa na výber ísť tam, kde sa neprdí. Bohužiaľ ale miest, kde sa neprdí je oveľa menej, ako miest, kde sa prdí a väčšinou ide o čajovne, cukrárne a podobné bizarné miesta. Okrem toho ľudia závislí od prdov si neuvedomujú, že už len jeden prd dokáže otráviť svojím puchom desiatky ľudí vo svojom okolí. Aj keď predtým tiež boli snahy oddeliť prdiacu časť priestoru od neprdiacej, napríklad neviditeľným silovým polom, minuli sa účinkom. Navyše zákaz reštauračného kondičného prdenia je európsky trend a už sa neprdí ani v takých krajinách ako Turecko a Grécko, kde si ľudia usierajú oveľa viac ako tu. A do Európskej únie sme sa predsa všetci tešili, no nie?

Včera som bol v Auparku a išiel som uličkou, kde kedysi na jednej strane bol obchod s takými podivnými neforemnými mydlami, ktoré vyzerali ako osviežovač do pisoáru, aj tak smrdeli, ale boli oveľa väčšie. Flush sa tuším volal. A oproti bola kaviareň, kde sa vždy vznášal intenzívny pach prdov, ktorý v kombinácii s pachom gigantických pisoárových mydiel odnaproti vytváral čuchové vnemy takmer až nadpozemské. Až som sa často čudoval, že sa mi nepustila krv z nosa, keď som tade išiel napríklad do kina. Tak včera som zadržal dych, ale vydržalo mi to iba k tomu obchodu, kde predávajú také divné sochy a vtedy som si uvedomil, že Flush už zrušili a oproti sa už neprdí. No jednoducho krása...

Takže morálne posolstvo: Prdenie už nie je cool. Možno bolo pred dvadsiatimi rokmi, keď sme ako školáci prdeli za domom, až sa nám z toho točila hlava. A zákaz prdenia nie je útokom voči vám, lebo keby ste prdeli menej alebo ohľaduplnejšie, nikto by zákon nepotreboval.

Pozor! Súťaž! Kto uhádne, koľkokrát bolo v texte použité slovo prd a jeho odvodeniny, má šancu postúpiť do súťaže o hodnotné ceny!
3. cena: luxusná záchodová kefa s mojim podpisom
2. cena: záchodový osviežovač vzduchu, taký, aký majú aj na Kajovom záchode
1. cena: mobilný kyslíkový stan, vzor 69.


Diskusia: http://blog.sme.sk/diskusie/1553375/1/V-restauraciach-sa-uz-neprdi.html